Love List

domingo, julho 19, 2015

The Pink Nail Polish I've Been Loving

IMG_8220Olá minhas queridas leitoras!! Espero que estejam a ter um belo fim de semana! Hoje tenho para vos mostrar um verniz que ando a adorar!

Hello my dear readers!! Hope you having a lovely weekend! Today I'm going to tell you about a nail polish I've been loving!



Maior parte das vezes não gosto de pintar as unhas de rosa, mas desta vez aventurei me, e como estou um pouco bronzeada adorei como ficou, mas a melhor parte é que tem durado duas semanas e tem apenas algumas lascas, o que é muito raro especialmente para mim que estou sempre a lavar a loiça! Estou mesmo impressionada! A cor é a 149 da Andreia.

For the most part I hardly ever paint my nails a shade of pink, but this time I gave it a go, and since I'm a bit tan now I liked the way it looked. But the best part is that it has lasted me two weeks and has very few chips, what is very rare for me since I'm always washing the dishes! Over all I'm very impressed! The color is the 149 from Andreia.

IMG_8216IMG_8225E vocês já alguma vez experimentaram está cor, digam o que acham?

What do you think of this color, what are your thoughts?

Add subtitle text

Enviar um comentário