Love List

domingo, abril 12, 2015

Get the look - Decor Edition

Get the Lookwith Made

Olá minhas queridas leitoras!! Hoje tenho mais um post sobre decoração! Descobri recentemente o site Made que tem peças decorativas lindas, o que me inspirou a fazer um "get the look" com algumas das minhas imagens favoritas. Espero que gostem e dêem uma vista de olhos no site, de certeza que vão adorar!

Hello my dear readers!! Today's post is all about home decor! I recently fell in love with this site called Made which has amazingly beautiful pieces at great prices (sofas, lighting, desks, etc.), so it inspired me to make a "get the look" post of my favorite decor photos. I hope you enjoy and please hop on by their site, you'll be sure to love it!



1

Look1

2

22

3

Untitled design

1

Untitled design

Todas as imagens foram retiradas do Pinterest e Made.

All images are from Pinterest and Made.

Stephanie

Enviar um comentário